CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Sunday, February 24, 2008

Law Student's Convention 2008

Hari Jumaat hari tue aku pergi UM. Ade Law Student’s Convention 2008. Event nie di anjurkan oleh Law Faculty UM bertujuan untuk merapatkan lagi para pelajar jurusan undang-undang dari seluruh Malaysia. Ramai jugak Universiti yang hantar wakil, antaranya, MSU, UKM, UiTM, UM, IIUM, USIM, Taylor’s College dan jugak UUM. Oleh kerana convention nie di buat untuk law student so die punye penyampai pun budak2 law jugak lah. But mostly yang jadi penyampai budak2 tahun akhir. Seronok jugak bile kiter dapat betukar2 pandangan serta pendapat. Event nie berlangsung selama 2 hari. Tapi aku dapat pergi hari Jumaat je sebab hari Sabtu, gout aku datang balik. Huhu...tak dapat aku nak pergi.......



Itujelah gambar yang ade...huhu. Apepun event nie bagi aku bagus. So hopefully, next year ade lagi

P/S: yang pergi convention nie, Aku, Wawa, Aireen, Dizzo, Kay, Bal, Lin, Watie and Thangga yang last minute cancel due to family problem. Huhu

1 comments:

Anonymous said...

Wow... lama dah tak pg konvensyen... I miss the tea breaks! good food... LOL!