CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Thursday, May 8, 2008

Night Out With Friends

Kalau petang tadi aku keluar dengan Zahar, malam nie aku keluar dengan Nazri and Farina. Ojed supposed ade jugak, but since die ade hal dengan Ira terpkasa lah die cancel. Sotty yer Ojed sebab pergi tempat agak jauh yang susah untuk ko datang. Huhu.

Malam nie aku try tempat yang baru pertama kali aku pergi. But aku pernah dengar cerite pasal tempat nie dari Nazri dan jugak hasil blog surfing aku. Tempat nie terletak di Highway MRR2, besebelahan dengan Shell Petrol Station yang terletak di simpang jalan masuk ke UIAM. Nama restoran nie Restoran Kunang-Kunang. Nama yang unik. Lagi best dan unik kalau terdapat kunang-kunang di sini. Hehehehe.


Aku dekat sini tak order makanan, well ade la, but just tid bits je. Aku order Blue Curacao lychee, Farina dengan air Mickey Mouse nyer dan Nazri dengan air Teh O Limau Panas <--- sorry yer abg Naz, dilarang minum sejuk. Anda selsema. Heheheh. Untuk Makanan pule kami order Calamari yang kalau sekali pandang, nampak macam oniion ring, but rase pun sebenarnyer lebih kurang macam onion ring juga. Hehehe

Blue Curacao Lychee - rasanyer seperti Ais Krim Soda yang di tambah dengan Nata De Coco Lychee

Mickey Mouse - Campuran 100Plus, Sirap dan ais krim float (mengikut kata waiter tue lah)

Calamari - Rasanyer seperti tepung goreng bawang...Onion Ring lah tue. Heheheh

After that, aku bawak Nazri dengan Farina ke kolam air panas dekat selayang. Tak jauh pun dari Restoran Kunang-Kunang nie. Ade lah dalam 15 minit perjalanan. Sorry yer kawan-kawan, busy berborak sampai aku lupa nak snap a few picture But aku sempat snap activity setelah merendam kaki di air panas - Makan Steambot. Nazri dengan Farina je lah makan. Aku tak makan...Gout kan...kang marah plak Zahar. Heheheheh


p/s: Ojed, next time aku bawak ko plak k.

1 comments:

Anonymous said...

tak ingat nak bawa kite ker???? huhuhuh