CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Wednesday, May 7, 2008

Sungai Wang Day Out!!!

Hajat hati aku nak bawak Zahar karaoke hari nie. Kalau dah nak ke karaoke tue, kemana lagi ye tak, dah tentu ke GREEN BOX. Hurm...But die pun datang amek aku lambat, so dalam pukul 3 baru sampai ke Sungai Wang. Sampai2 ke Sungai Wang, nak dijadikan cerite, GB penuh. Fuih....geram jugak nie. Sebab agak lama dah aku nak kenalkan Zahar dengan GB. But tak kesampaian. Aku bukan ape, dah lama rasenyer tak keluar dengan die, bile sekali2 dapat keluar, aku tak dapat nak buat bender yang aku memang teringin sangat nak buat, which is pergi GB la. Dah lah sekarang aku susah nak kuar dengan die kalau siang sebab ade kelas, bile dah takde kelas nie, GB penuh plak. Hurm....nak buat macam mane, dah nasib kan.

Anyway, untuk tak spoilkan our day out, die bawak aku pergi makan dekat Zang Toi's Cafe. Cafe nie terletak dekat dalam Sungai Wang jugak.


Very nice outlet. Bayangkan, dekat dalam mall tue dengan kiri kanan kedai baju, Zang Toi boleh bukak cafe. Makanan die boleh tahan, semua ala barat, but nice. Cume, bagi aku kalau die buat dekat luar lagi best. Cafe ala French Cafe. Best!!!



Aku order Cafe 57 Toast with Fruit Salad dengan air Zang's Fruity Ice Punch

Nie desert yang both of us share. Aku tak ingat plan ape nama die.

Zahar order nasi lemak, but sebelum sempat aku snap pic, die dah makan dulu. Tue lah kalau dah tak makan dari pagi, macam tue lah jadinyer. Kat bawah nie bukti nyer.

p/s: Zahar, jangan marah ek pic nie. Heheheh....

2 comments:

Anonymous said...

Zahar nie siapa actually????

ymy_mike said...

Zahar <--- My Partner in crime