CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Friday, May 16, 2008

Sakit oh Sakit

Pagi nie, awal pagi aku di kejut kan oleh kakak aku. Ajak pergi breakfast katernyer. But bile aku dah siap, rupe-rupenyer nak bawak Johan pergi klinik. Aku pergi ke Klinik Kita Wangsa Maju. Klnik Kita nie memang klinik tempa selalu kakak aku bawak Johan. Dari time abang aku kerje sini lagi. But la nie, eventho abang aku dah tak kerje dekat sini, kakak aku still bawak Johan datang sini.

Agak cantik jugak decoration klinik nie. Very family and homey look. Siap ade kolam ikan lagi.


Johan kalau datang klinik, confirm serbu tempat main nie dulu. Dia lah hero dekat situ. Gelagat mengalahkan rang yang sakit.

Aku ingat kan Johan nie demam ke ape, rupenyer ade bisul dekat kepala die. Actually my sister and my mom suspect demam campak sebab abg sepupu Johan, si Ariff, baru je kene campak dan dalam proses nak pulih. So takut berjangkit lah. Alhamdullillah bisul biasa je. But macam mane boleh dapat bisul dekat kepala die...masih menjadi misteri. Heheheh

1 comments:

Anonymous said...

cuuute nyerrr budak tuh!!! heheh.. :-D