CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Thursday, January 10, 2008

Fun!! Fun!! Fun!!

Yesterday was a very eventful day. Aku pergi rumah Jep semalam. Die kate die tak sihat, so aku pun pergi lah melawat die. Sampai-sampai, die baru balik dari pergi klinik dengan adik die. Aku ingat nak rehat sekejap dekat umah die after a very long DRIVE, but die mintak tolong tunjukkan adik die dekat mane Hotel Holiday Inn Shah Alam. Aku tak kesah sebab Jep banyak tolong aku time aku susah. So this is kinda like a return favour lah. Jep tanye aku dekat mane Hotel Holiday Inn tue. Aku nie boleh dikatakan buta Shah Alam jugak, dengan confident nyer cakap “Hotel tue dekat sec 20”. Tapi, selamat Jep nie bijak, die call Hafiz untuk confirmation. Rupe-rupernyer, hotel tue dekat Glanmarie. Kahkahkah. Buat dakyah palsu je aku nie. Huhuhu

After dah tunjukkan adik die dekat mane Hotel tue, kiter orang pusing satu Shah Alam semata-mata nak mencarik alatan memancing. (actually, aku datang umah Jep pun untuk ajak die memancing sebenarnyer). Dari sec 2 ke sec 18. Dari Giant sec 18 ke Tesco dan jugak Tesco Extra. Still tak jumpe jugak alatan memancing nyer.

Hmmm….hampir give up jugak. But we decide to go to Giant sec 13 and guess what, ade rupernyer dekat Giant sec 13 tue. Kalau tau dari awal, baik terus ke Giant sec 13 je. Tak payah nak pusing keliling Shah Alam. Huhu.

Hijau Jep punyer

Yang nie aku punyer

Time nak mencarik pancing tue, jumpe Fiza Sabah. Rupenyer die dah balik sini. Ingat still dekat Sabah. She’s now working dekat salah satu kedai dekat Giant. Kalau nak tau kedai ape….pergilah carik (actually booth je, heheheheh). Selepas semua peralatan dah di beli (kot) aku ngan Jep pun pergi lah menuju ke Pier One. Alah tempat aku pergi memancing dengan family aku last week. Saje je nak tunjukkan dekat Jep.

Baru belajar mancing ke bang?



Jep dan pancingnye

Gaya pemancing berjaya

Dah habis ‘kursus belajar memancing’ kiter orang pergi pulak ke Green Box. Bukan Green Box dekat Sungai Wang, but dekat Jusco Bukit Tinggi. Alah, yang dekat Klang tue. Janji nyer nak jumpe ngan Wan, Wawa n Kay dekat sana, but dari pukul 6:30 petang aku ngan Jep masuk sampai lah ke pukul 10 malam, tak jugak muncul-muncul. Rupernyer, kereta Wan pancit dekat area Brunsfield. Patutlah lambat. Selamat makanan buffet tue dah amek kan siap-siap. Kalau tak, alamat tak dinner lah derang. Bile sampai, ingat ade 3 orang tue jer, but turns out, Hafiz pun ade.

Hafiz and Jep

Kay and Wawa

Mamat yang pantang di ajak pergi karaoke

Happynyer!!! 1st time aku kuar ngan Kay

Mamat yang minat lagu oldies......

Apelah yang kelakar tue......?


Dah menyanyi for how many song pun aku tak ingat, sampai sempat aku tidur dekat dalam bilik karaoke tue, tibelah masa untuk balik. Aku balik terus ke Ampang. Sampai rumah around 4am. The best part after sampai rumah is that, I found out my modem rosak. Arghhhhhh!!!!! Talk about bad luck……macam dah selalu sangat something bad happen to me lately. So hari nie, aku ngan kakak aku pun pergi lah ke Low Yatt nak carik modem baru…..huhuhuu. Hmm...betul lah kot cakap org, dalam happy2 mesti ade sedikit kedukaan. huhu.......

5 comments:

ymy_mike said...

jackson!!!!!!! sorry...huhu

The Post Editor said...

Wah... Shah Alam sec 2.. rindu nasi goreng situ... anyway tats the only thing I get to eat on my sole visit hehe...

Anonymous said...

mungkin jep begitu teruja setelah dapat ikan!
[tp x macam sakit pun...]
sok ade kuiz criminal jam 9 pg!!huhu!

Anonymous said...

mungkin jep begitu teruja setelah dapat ikan!
[tp x macam sakit pun...]
sok ade kuiz criminal jam 9 pg!!huhu!

Anonymous said...

sapa suruh ko bubuh gambar aku lahanat!!!!!