CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Saturday, January 5, 2008

Lets go fishing!!!!!!!!!

As u all know, today I have another exam, and I proud to say that, I actually went for that exam. Yeay!!!! Eventhough, there’s a lot of question that I left unanswered, but that is beside the point. The most important thing is I went for that exam. Hahahaha.

Anyway, exam tadi start kul 2. Aku dalam pukul 3:15 dah kuar dah. Selamat most of it dah belajar time amek subject Principle and Practice of Management dulu. So this Strategic Management subject takde lah susah sangat as it is kinda like yang dulu punyer continuity. Thank GOD it wasn’t so hard. Huhu. After my exam, I bring my mom to Restoran Singgahan Rasa. Dah lama tak makan dekat situ. Masa makan tue, I called my sister-in-law and asked her of her whereabouts. This is because, earlier I asked her what is she going to do this afternoon, and by she I meant her whole family. She said that they’ve just arrived at Pulau Indah for some fishing action.

Aku pun ape lagi, dengar je derang semua pergi memancing, terus cepat-cepat habiskan makanan. Bukan apa, dah lama dah aku nak ikut derang semua pergi memancing, cume kadang-kadang masa tak mengizinkan. Dah alang-alang aku dekat area Shah Alam, baik aku terus je pergi ke Pulau Indah. Perjalanan dari Shah Alam ke Pulau Indah menagmbil masa dalam 30 minit. Aku ikut KESAS Highway. Habis duit aku RM 2.20 untuk bayar tol. Selamat aku baru beli card Touch and GO dalam perjalanan ke Shah Alam. Takde lah terasa sangat duit keluar. Hehehe. Abang aku suruh aku ikut signboard ke arah Pelabuhan Barat. Aku pun ikut lah sampai rasanya dah nak ke hujung jalan dah. Tiba-tiba abang aku call. Mungkin dia rasa aku nie amek masa lama sangat nak ke tempat die memancing tue. Mane tak lama, rupe-rupe nye aku dah terlajak tempat die memancing tue. Terpaksa lah aku buat U-Turn dekat pelabuhan tue. Punye lah banyak lori, takut aku tengok. Nasib baik selamat sampai jugak ke tempat memancing tue.

Tempat memancing tue nama die Laguna Park.

Laguna Park Punye Logo

Pier One - Nama jeti tempat memancing



Sampai je dekat Laguna Park tue, aku ingat bangah aku je yang ade. Rupenyer, uda aku ngan family die pun ade. Huhuhu. Memang meriah memancing dekat situ. Kekekek.



Kak Jamie yang tengah pasang umpan

Fitry pun pandai pasang umpan

Kak Jamie yang dapat ikan Buntal……struggle nak lepas kan….heheheh

Tak berputus asa~pasang umpan lagi

Giliran Fitry pulak dapat ikan Buntal

Inilah rupenyer ikan Buntal tue

Yang ini, lagak je lebih...heheheh

Bangah...Keletihan....heheheh

Ini mak aku

After lebih kurang 2 jam aku dekat situ......semua dah keletihan...so ape lagi, tibe lah mase untuk pulang. Tapi...ade satu bender yang aku musykil dekat jeti nie. Cube tengok gambar nie


Ape kegunaanya payung tue? huhu. Sama-samalah kiter fikirkan. heheheheh

5 comments:

The Post Editor said...

Payung tu utk ikan2 berteduh dari ujan ler.

Anonymous said...

Atau mebi untk Sponge bob square pans, Patrick star fish and mister Krabs bersantai.. huhuhu

ymy_mike said...

hmm....mungkin jugak...agak bernas idea rakan2 ku. :-)

ymy_mike said...

Jackson....next time i go fishing...i'll ask u ok....

The Post Editor said...

hey... the spelling bee is keeewl... try it u guyz